fredag 27 maj 2011

Hur orkar de?

avsändare: mfrank.morgan@9.cn
datum:24 maj 2011 18:17
ämne: Önskar svar

God dag,

Jag är Frank Morgan, jag arbetar på ekonomiavdelningen på ett finansiellt här i Europa. Jag såg din kontakt under min privata sökning på informationscentret, jag vill tro att du kommer att vara helt ärlig, engagerad och som kan vara behjälpliga i den här branschen venture.

Det bygger på detta att jag kontaktar dig att stå som närmast anhörig till en sen kund i Finance House så att den totala summan av $ 16.5million (Sexton miljoner femhundra tusen USA-dollar) kommer att släppas och betalas till dig som stödmottagaren och närmast anhörig till den avlidne.

Alla dokument och bevis för att du får medel noggrant har fungerat så jag har säkrat från de olika kontoren i fråga för smidig överföring av fonden till dig.

Om detta förslag uppfyller du svarar du mig med följande information.

-Fullständiga namn
-TELEPHONE/FAX Nummer-
-Address-
-AGE-
-Sex-
Ockupationen-

Jag väntar på ert skyndsamma insatser, alla de bästa och Gud välsigne dig.

Med vänliga hälsningar,

Frank Morgan
+447031901697
mfrank.morgan @ 9.cn

Inga kommentarer: